thebarneys.reismee.nl

Dag 7 Kissimee - Kissimee (Gatorland)

Dag 7 Kissimee-Kissimee (Gatorland)

Onze kamer zit zo dicht bij het zwembad en de temperatuur is zo hoog dat besloten werd om Mart om 8 uur in het zwembad te gooien. Met wat gegil er naar toe, Serena lachen en hij werd vanaf de kant ondergedompeld. Daarna opwarmen in de hottub en toen vonden Serena en Mart het wel tijd om er nu wel echt in gegooid te worden. Na wat zwemplezier aankleden en op naar de Denny's want we slapen zonder ontbijt. Het was best druk maar geduld is een schone zaak dus rustig wachten op de grandslam (toast, bacon en eieren voor Wim) en de litlle slam (pannenkoekjes en gebakken ei) voor Mart en Serena. Miranda ging voor de Oatmeal (lees pap ;-). Het eten was sneller op dan dat dat er gewacht was! Terug naar het hotel, spullen pakken en Oma bellen.(iedere ochtend update via wifi whatsapp dan is het middag in NL) En op naar Gatorland. Miran had haar huiswerk goed gedaan en binnen 16 minuten stonden we bij de ingang. Inchecken duurde ook niet lang want het was nog niet druk. Bij binnenkomst waren de kids zo enthousiast : kijk hier, kijk daar en voordat we het wisten stonden we op de foto met een gator (2 jaar oud) op schoot en Serena een python om haar hals. De dappere! Ook konden er met een hengel visjes gevoerd worden aan gators tot 5 jaar oud, Mart en Serena vonden het natuurlijk leuk om ze te pesten door de hengel weg te halen maar de beesten waren zo snel dat ze ze toch nog snel te pakken hadden. Hierna een voorstelling met slangen, een voorstelling met een 1 gator en klap op de vuurpijl het kippen voeren waarbij de gators hoog uit het water springen. Spektakel! Ook nog wat trails gelopen tussen broedende ibissen (want dat kan hier dan gelukkig ook) en de mooiste; een moeraspad (swamptrail) (ja weer op vlonders en dat was maar goed ook) met heel veel waarschuwingen voor gifslangen. Meisjes bang maar de jongens zijn “voor de duvel nog niet bang” . Mart spotte een mooie zwarte ratelslang van zeker een meter. Er was onderscheidt tussen adults (zwart-volwassen) en de Juvenile (bruinig -jong). Dit was overduidelijk een adult! Daarna nog 2 Juveniles op nog geen meter afstand. (halve meter naast het pad) en daarna was het gegil helemaal compleet als ze grapjes maakte dat ze er nog meer zagen. Miranda wilde zelfs nog omkeren.(stoppen nu of ik keer om ;-)) hihi. Hierna was het zo heet geworden, nog geen triple digits zoals ze hier zeggen, maar wel 92 F= ruim 33 gr C, dat de natte speeltuin zeer welkom was. Nadat de kinderen uitgespeeld waren via Walmart terug naar het hotel om nog even te zwemmen voordat de Chili's met een bezoek vereerd werden. Dit keer niet druk dus lekker gegeten. Mart zelfs, zijn door hem zo gewenste, pizza. Er was nog tijd voor de premium outlet Orlando dus daar nog even langs geweest. Er zou om 21 uur nog gehottubt worden maar de kinderen waren zo moe dat daar vanaf werd gezien. Die slapen dus ik ga zelf nog even...Miran voor morgen weer een waarschijnlijk mooi State Park uitgezocht!

Dieneke

Spannend verhaal en mooie foto`s.,Maar die slangen vind ik ook niks, brrrrr

Sophia

Hallo daar,
Mooie dag dus weer..in Kissimee.
Leuk verhaal weer en mooie foto's.
Het lijkt wel of die dieren voor jullie poseren,
SUPER,
Fijne dag maar weer..jullie allen.
Sophia

Hadri

Dat was weer een spannende dag. Geweldig

Marjon

Wat een leuk verhaal weer maar die slangen zou niks voor mij zijn ??

Sheila

Wat een mooie dag weer met veel spanning erin hahaha