thebarneys.reismee.nl

nog 9 nachten slapen

Nog negen nachten slapen en dan is het zover. De Barneys op weg naar Florida. We hebben je uitgenodigd om mee te lezen wat we daar allemaal beleven. Voel je niet verplicht!

Frank

Na hetgeen ik tijdens de voorbereiding al voor jullie heb betekend, voel ik mij dus WEL verplicht!

wim van barneveld

haha, leuk!

Frank Langeveld

Mooi toch. Je bent nog niet eens vertrokken en het is al leuk. Dat belooft wat voor als jullie straks 'en route' zijn. Minimaal dubbel leuk.

Martijn

Leuk

Marja

Veel plezier alvast!!
Groetjes,
Marja en Peter

Frank Langeveld

En nu maar hopen dat - na de Nôtre Dame - Manneke Pis niet ook in brand vliegt, want anders komen jullie misschien niet weg via Brussel. Aankomst met 'thunderstorms' en regen (80%) maar zaterdag tussen 18 en 28 graden en zonnig. Ga er maar aan staan. Factor weet ik veel opsmeren. (Ik blijf in de schaduw)

Wim van barneveld

Idd frank! Volgens mij 1 dag slecht en dan trekt het “open” alleen maar zon! Op naar Brussel eerst ?

Sophia

Hoi Wim.

Leuk zo"n reislog,
ik blijf graag op de hoogte.
Veel plezier allemaal en een goede reis.
Sophia

Frank

Proloog, rit naar luchthaven van vertrek, zou er nu op moeten zitten. (Geen verslag gezien) Morgen (straks) met 'zulle' in discussie over inchecken etc. en de eerste etappe naar Heathrow afleggen. Dan direct daarna de 2e etappe, een monsterrit naar Miami. Officieel vertrek 10.40 uur, maar dat is de afgelopen week nog geen een keer gelukt. Vervolgens hopen dat de kids bij Lands End niet vragen of het nog lang duurt tot Miami. Als jullie om 16.00 uur (plaatselijke tijd) in jullie huurkoetsje zitten, lijkt mij dat een prestatie van formaat. Maar dat lees ik allemaal wel als het eerste echte verslag komt.

Het was gisteren te gezellig om te schrijven. En we zitten nu 6
.56 uur mooi op tijd in de plane we gaan het zien vandaag

Frank

Brrr wat vroeg. Ruim voor de haan kraaide al op Zaventem. Ik zie dat inchecken voor LHR - MIA ook is gelukt. Geen plekkie bij het raam, maar gezellig met z'n viertjes in het midden. Bofkont Wim hoeft dan niet naar buiten te kijken...
Ik zie dat Lands End het niet gaat worden. Wales en dan Ierland. Hele tijd niets en dan Nova Scotia. Ik neem aan dat jullie op LHR nu aan de thee zitten en verslag doen van de spannende busreis tussen terminal 5 en terminal 3.

Wim

Het lijkt wel big Brother..... slimmerik.

Frank

Absoluut. Ik heb dan ook enorm de pest in dat ik niet kan vinden welke gate jullie moeten hebben. Verder niet belangrijk, want jullie zijn al aan het boarden. AHA gate 24! En ik zie nu "flight closing". Ondragelijk spannend allemaal.

Wim

Het is net Kreta. Met een bus naar het vliegtuig.....

Frank

Kan ik daarom die pokkengate niet vinden...??? En nu maar hopen dat die bus niet stoer gaat zitten doen en denkt dat hij zelf ook wel naar Miami kan, want dan zit je nog wel even. Gate closed, dus redelijk bijtijds vertrek.